torsdag 15 juni 2017

Så var den dagen förstörd

Tog på slit och släng byxor och började kolla in rabatterna för att jaga Kirskål och annat ogräs, då jag fick se att en av mina rosor, jag satte förra året, blommade med en blomma! Aicha, en enkel och väldoftande dam. Jag in och hämtade kameran och passade på att fota bla två andra rosor. En som fanns här när vi flyttade in har inget namn och så en vresros.








Å hurra Pionerna har börjat blomma så roligt





Och kolla in så vacker Nässlan är i närbild och ungefär här kom ögonblicket då min dag blev förstörd!!!!!


Finn en massa jävla fel















Inte en enda jävla knopp kvar!!!!!!!!!!!!! 
Dessa förbannade jävla, rådjurs, jävlar. Stick och brinn. Ni har hela skogen att vara i. I år har de tom provsmakat på Pelargon och Violer och även Penséer. Malvorna är väck, en av Nävorna är skalad, höstfloxen och så 3 av mina rosenbuskar. Att de där asen inte sticker sig i munnen. Jag skulle gladeligen ta licens och skjuta dem. Ett gott rådjur ligger stilla på tallriken. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar