onsdag 28 juni 2017

Modiga mindre katter

Ojojoj så modiga L-kullen är. De är de tuffaste, modigaste fegisar vi har här i huset. I vanliga fall så är det Krissy som inte bryr sig om dammsugaren så där nämnvärt men idag slog vissa delar av L-kullen alla rekord. Deras mamma Fanny är inte rädd för dammsugaren så när hon låg i hallen och diade ett par L:are så passade jag på att testa dem. Undrar om hörselgångarna stängs när de diar?






Dagens skratt stod Loui för igår. Jag stod och tärnade, kokt, färskpotatis till dagens Pyttipanna och som vanligt så hade jag ett gäng gamar som satt på golvet nedanför. Så varför inte? Testa kan man ju alltid göra så jag lade ner ett par potatisbitar på golvet och Loui blev helt galen. Han morrade, spottade och slog efter alla som kom i närheten av HANS POTATIS!!! Han är tydligen helt galen i kokt färskpotatis. Lite senare gav jag dem några köttbullsbitar men enligt Loui så finns det inget som slår potatis. Han tuggade lite på köttbullen men sedan så struntade han i den. Idag några bilder på "STORPOTÄTEN" Loui Eriksson. Jag gjorde rent ögonen men givetvis så skulle han på tutten och så rann ögonen igen.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar