fredag 14 juli 2017

L-kullen 10 veckor

och vi fick fint besök av Taito och Ingela som äger Dante, pappa till K och M-kullen. Nå, L-kullen kan nog får räknas de med för deras pappa är Dantes bror. Så här har vi 17 st BaraBus avkommor. I förrgår så fick Lea besök av sin ny matte och husse. Dagen till är så hade hon ett nytt rivsår vid ögat men det har blivit mycket bättre nu när jag tvättat med antiseptisk lösning. 
  Larry är fortfarande en försiktig general och gör inte mycket väsen av sig. Lotta, Loui och LeSean är de tre musketörerna som anfaller mig vid sänggåendet och dödar mina fötter (som jag för säkerhetsskull har kvar under täcket) Loui och LeSean stannar gärna kvar och sover mellan mig och Roy. Vad de gör när jag somnat och Roy gått och lagt sig får jag höra morgonen efter. De gillar att flänga runt och hoppa på Roy så sömnen bli inte alltid så god. Nu är inte L:arna själva utan de har goood hjälp av de, något, större i K-gänget.

Vikter:
Larry: 1026gr  +47gr  sedan vecka 9
Lotta: 1077gr  +100gr        "          "
Loui: 1242gr  +129gr         "          "
LeSean: 1229gr  +120gr    "          "
Lea: 1102gr  +136gr           "         "

Larry













Lotta











Loui











LeSean 
















Lea var inte lätt att fota idag som ni ser. Hon skulle tvätta sig.





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar