tisdag 1 november 2016

Utsläppta

ur fångenskapen är nu I-kullen. Jisses vad de far omkring. Helt orädda för allt, tom dammsugaren fungerar bara den inte är FÖR nära. Trappan till övervåningen är skoj och alla små leksaker och skinnbitar som finns på golvet i den stora världen är spännande.

Igor



Ingo


Irina på klöstunnan i köket




blä blä blä dig




Irina på stora klösen i vardagsrummet



Så här roligt är det att vara i full frihet, säger Irina



Ophelia, Irina och Ingo



Har städat kattrummet och resten av huset idag och känner mig därefter.. ont, lite feber osv. Roy och jag brukar hjälpas åt men han ville vänta ngn dag och mitt pedanteri klarade inte mer katthår så då städar jag ju. Så enkelt så. Vill jag ha städat så får jag väl städa då.. Roy har fixat nere i källaren med lådor på hjul som mina ytterkrukor skall stå i, i stället för på golvet. Sedan gör han ett skåp som skall vara under en av mina bänkar i pyssel och blomrummet i källaren. Just nu är han ute på uppdrag och jag har landat här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar