tisdag 22 november 2016

Ny kattungesäng

Det är inte alla som har så snälla granntjejer som vi har. Idag kom I och hade med sig en säng till kattungarna som hon hade gjort i slöjden. Jag blir stum. Hon har inte gjort den till sina egna katter, nää utan till våra. Så rart.
  Igor tog den i besittning direkt. Ingo fick nöja sig med att hålla sig bredvid
Vilket jobb I har lagt ner på kattungebädden..



Ingo





Igor





I hade slipat hörnen extra noga så att inte katterna skulle göra sig illa på dem. Vilken tös va?


Eftersom det är fullt upp resten av veckan så har jag och Roy hjälpts åt att få upp adventsgrejorna idag. Skönt att den delen är klar nu är det vettebesök, hämta Ricki hos pojkvännen, skriva papper inför kattungarnas flytt och umgås med barnbarnet som ligger framför oss.

Vardagsrummet sett från min plats vid datorn



Hallen





Min utsikt över fönstret i vardagsrummet, från min plats vid datorn. Det får duga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar