lördag 5 november 2016

I-kullen 9 veckor!!!

och nu är det 3 veckor kvar tills de flyttar!! Vart tog den tiden vägen? Dags att beställa tid för alla vaccinationer, chippningar och vet.intyg. De sista en, en och en halv vecka har gått åt till att vara förkyld, seg och hostig och det har inte gått över än. Ricki har börjat löpa igen och jag skall höra av mig till Lancelots matte om att åka dit i början på veckan som kommer, måndag..? Hoppas att jag orkar. Annars så har det varit mest skitväder, regn, blåst och några snöflingor då och då, så det är nog inte konstigt att kroppen ballar ur.
     När det gäller kattungarna och kameran så har vi en fröken Linslus, en som till nöds står ut med eländet och två som lägger in vet MOT sådana dumheter som foton. Ingo och Ivan är hopplösa att få bra bilder på och det går inte att lura dem heller. Då ser de ut som om de har Dumboöron och snabel.. Irina hon sitter där och vrider och vänder på huvudet, precis som om hon vill, att man skall få den perfekta vinkeln och den bästa bilden på henne. Just nu sover de. Jag får göra extra nummer med bara Ingo och Ivan när jag kan komma åt att fota dem in action så att säga. 
Det är jobbigt att bli fotade, vägda och så få en massa go mat efteråt.

Vikter:
Irina Rodnina: 1222gr  +114gr sedan v 8
Igor Larionov: 1235gr  +105gr         "
Ingo Johansson: 1065gr  +95gr         "
Ivan Hlinka: 1267gr  +177gr             "

Irina, linslus














Så ser vi över make up och frissan så stråna ligger perfekt.... fniss









Igor




 Mutter och frääs! Sååå trååkigt detta äär



mutter, mutter











Han kan bara han vill, Igor

















Ingo
 Suck. Han gör sig inte rättvisa här inte. Han ser inte ut som en trekantig räv i ansiktet utom på bild..






Så roligt, det inte är, att vara med på bild







Här börjar han närma sig sitt normala, runda jag











Ivan





Lägg av med de där fånerierna....













Jag ruttnade ur och höll i herrn. Det blev inte bättre..










Så intresserad av dina fånerier är jag...


1 kommentar:

  1. Hej! Det är ju helt fantastiska kattungar!!! Otroliga bilder! Hur lyckas du med få dem att sitta kvar på pallen?��

    SvaraRadera