söndag 20 november 2016

Övningskörning med nya kameran

Jaha. Jag kommer nog att vänja mig vid denna också eller inte. Tycker att skärpan blir aningen bra eller totalt kass och att den är sämre än min usla Sony på att låsa skärpan på mitt objekt/kattungar. Nå jag var nog lika grinig på Sonyn också. ;) 

Idag låg Irina och gosade med en jättemyntaråtta i leksakskorgen och några av bilderna blev hyfsade. Brorsan Igor ville vara med.






Efter två omgångar med lekkompisar så slocknade katter och matte å husse. Ingo och Ivan sussar sött


Jag skulle ta några vedpinnar och peta in dem i brasan.. Hoppsan!




Bilderna är inte bra men dessa är Igor i ett nötskal.. Envis.. Jag skall klara av det....Jag skall ha tag på den där kulan med fjädern...



Full fart... ner


FallerIIIII falleraaaa, faller ner




Jag skall ha kulan och fjädern



Jaaa. Jag har den


Vissa gånger blir bilderna så bra som här på Greta och så Fanny








Jag och min One Pice pyjamas inköpt på Lidl. 
Ja, pyjamas. kan def. inte tänka mig att gå ut så här,,möjligen till brevlådan. Kanske


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar