lördag 13 augusti 2016

Fibro, ME och Artros

är ett satans skit. Livet hade fungerat något så när normalt om jag bara haft en av dessa jäkla åkommor eller sjukdomar eller vad man nu skall kalla detta, som stjäl vartenda uns av ork ur kroppen och lämnar en på soffan eller i sängen som ett värdelöst jäkla paket. Jag brukar undvika att tycka synd om mig men denna gång fungerade det inte. Jag tycker synd om mig den här gången.
Hela dagen igår var ett enda plant läge antingen i soffan eller i sängen. Idag lyckades jag få på mig kläderna omkring kl 14.00 men det blir sängen eller soffan snart igen och idag som det är så fint väder. Solen skiner och det är varmt!!!.
  Roy var och handlade lite kattmat igår  och när jag knölade mig ur sängen för middag hade han köpt denna till mig och satt en lapp på där det stod "Till min älskade" på. En Paradis. Varken jag eller Roy är speciellt förtjusta i mörk choklad. Har jag inte en underbar man eller?



När man ligger där på soffan, slut till kropp och själ och lagom svettig och äcklig så får man en kartong choklad "Till min älskade"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar