fredag 29 april 2016

Promenad längs ån

blev det idag. Lite lä var det här och där så man blev faktiskt lite varm om ryggen. Ett linne, en tjockare tröja, vinterjacka och halsduk.. och det är 1 maj på söndag. Hutter.
  Katterna har det bra och jag får glada rapporter från många av dem och även av Tuttans nya familj. Hon har snott deras hjärtan och hon kan tom ligga i sängen...
  Våra egna katter bara gosar sig, leker och sover och inget löp hos Ricki och Abeba ÄN!!! Jag blir galen!! 
   Det enda som inte gör mig galen i kattungeväg är att Lotta W.s Millan är med kattungar och skall nedkomma omkring 30/5 och där hoppas jag att vår kattunge BeWi's Moonshine of Pan finns. Han kommer att kallas för Pan och massor med variationer av det. Jag har lyckan att få välja först då jag paxade en kattunge av Lotta redan när jag fick nys om köpet av Milla så jag har väntat i 1 år och cirkus 65 dagar då bebisarna kommer å så får jag vänta i 12 veckor till innan han får flytta hem till oss.... Vilken väntan va?

Vårpromenad eller vår promenad.
Tänkte att detta kan bli en före bild innan det börjar att blomma





Tidan



Vackraste rosorna


Kan det vara en Skarv där eller? Förslag mottages







"Kraftverket"



Finns en laxtrappa i ån



Den gamla järnvägsbanken mellan de två åarmarna







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar