torsdag 21 april 2016

2 spadar senare

Ja precis så var det. Roy dödade två spadar som vi hade innan den nyinköpta gjorde sitt jobb. Vi fick åka till ÖB och köpa en spade för 199 kr då de andra två drabbades av materialutmattning när Roy skulle kräva upp sista busken, där det skall bli en snygg rabatt. jag är inte så förtjust i de där buskarna som finns i alla kommunala planteringar. Ngn spirea variant. NU har jag snart plats för fler rosor. Lalalallala.


Dagen har varit underbar, lite väl blåsigt kanske, men med massor av blå himmel och sol. Kaffe på verandan och tänk, i bara linnet, ingen tjocktröja eller jacka. Nu spöregnar det men då slipper jag vattna.

Tog med mig kameran ut idag med. Jag tänkte fota min fågelholk som Roy satt upp i Hästkastanjen men givetvis blev det några fler bilder tagna.


Visst är vår flagga vacker...... så det så!


Back eller Mosippa. Kommer inte ihåg vem som är vem


Stora rabatten på baksidan


Roy och gräsklipparen är ute och motionerar


Fänrikshjärta


Back eller Mosippa







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar