lördag 2 april 2016

Kattplaner för 2016

Lite snabbt kommer här lite planer för våra honor 2016.

Tawallis Ricki Lake brukar ju så snällt gå i löp omkring slutet på Mars men nu minsann så vägrar hon. Hon som fått en så snygg pojkvän som väntar på henne. Kolla in planer på min hemsida. Rusty Rufuuzz Endless Infinity*Sk. http://lizpaws.se/hem/planer.html

LizPaws Abeba Aregawi skall få äran att träffa Tawallis Bruce Springsteen. Har inte orkat få in ngt på hemsidan än men det kommer.

Sedan har vi småflickorna som blir 1 år i juli och skall få träffa sina pojkar då de går i löp efter HCM-scanningar och lite Fiv och Fel tester.

LizPaws Fanny Lindahl har fått tag på en snygg pojke i Örebro som heter Bara Bus Panther.

LizPaws Greta Molander har kapat åt sig en så snygg svart, vitfläcks långhårshane.

Bättre uppdateringar kommer och med bilder när jag känner mig piggare.

Totsi



När jag ändå är här så skall jag tala om att Totsi, vår Tuttan, Smuggler Rhythm and Blues, finner sig väl tillrätta i sitt nya hem.
Matte Siv har fått en sängkamrat och både hon och Sven har så roligt åt Tuttans tokryck som hon kan få. Hon är redan dem "så kär, så kär", skrev Siv och det värmer mitt hjärta. Hon fick tom extra godis när hon fyllde 4 år. Allt har ju en mening.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar