onsdag 10 februari 2016

Honken och Henke special

..men först så var jag hos läkaren idag. Har höfter som är åt h-vete, en smärta i mjuka gommen när jag sväljer som jag inte kan härleda till något. Det tog nästan en timme innan jag var klar. Vi pratade och jag berättade "senaste nytt" och läkaren tog halsprov och så snodde de blod av mig på labb. Sedan fick jag vänta på labbsvar. Ingen infektion i kroppen iaf. Så nu blir det remiss till höron, näsa, hals, en remiss för höftledsröntgen och till den kan jag åka när jag vill, Drop In....och en rekommendation att knalla iväg till sjukgymnast för höfter och rygg. Han förlängde även mina med. och skrev att de inte får bytas ut mot annat. Tror att det är kapslarna till det jag fick i stället för Cymbaltan som ger mig den där jäkla halsbrännan. Jag tål inte alla typer av kapslar. Fick gå upp kl 8.00 i morse så nu är jag slut som människa. ;)
          Över till HONKEN  och ja, matte får kopiera bilderna.























Henke.
 och slavarna får kopiera bilder på sin misse































Och så BONUS BILDER på Greta och Fanny

Greta








Fanny
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar