tisdag 9 februari 2016

Hedvig och Hanna special

men först JAG HAR VARIT RÖKFRI I 6 ÅR IDAG och det firas genom att glufsa i sig GLUTENFRIA SEMLOR på  Lindhs Café och konditori i Mariestad, går även att få LACTOS fria. Jösses så goda. Idag valde jag bort mandelmassan mot vaniljklägg. Gick så bra att äta, den med. Annars så har jag provat den med mandelmassa och choklad spritsat på Semlan och jag tror att jag håller mig till originalet. Antagligen för att en semla SKALL smaka av mandelmassa av hävd.
      Har ni inte varit där och fikat så kan jag rekommendera det. Miljön är riktigt mysig och personalen rara och serviceinriktade. 

Idag så har jag tagit lite bilder på Hedvig och Hanna. Så deras "slavar" får gärna kopiera bilderna om ni vill. Lade med ngr suddiga, tror att det var mest på Hanna för att matte skall se hur hon ser ut i kroppen osv.

Hedvig











Hanna

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar