lördag 10 augusti 2013

Totsi växer

..ja visst gör hon det och idag syntes det väldigt bra så jag tog ett par bilder på henne.

Vikter:  Totsi: 5104gr   +22gr sedan igår.
             Ricki: 2775gr   -14gr
             Trond: 3318gr  +19gr

Vi gissar på antalet bebbar och Roy är inne på 7st men han ser gärna att det är 8st!! Han som inte gillade katter ;)
Jag är lite mer försiktig så jag säger 5st men jag hoppas ju på fler och mååånga paddtjejer :)







Några bilder på Trond åsså




Ricki







4 kommentarer:

  1. Vilken snygg bebismage! Och vilken snygging Trond är...

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder! Å vilken präktig bäbismage!!! Den där gömmer nog så där en 5 .. 6 ... Fattar du att jag är bäbissjuk ...

    SvaraRadera
  3. Jo Lena jag kan tro att du är lika bebissjuk som jag är :)
    Tackar Razzlecat och jo, Trond är snygg

    SvaraRadera
  4. Oj,oj va tjock hon är Tottsan!!! ;-)
    Vad heter fadern i stamtavlan??
    Hoppaa på en riktigt snygg röd kille ploppar ut :-D
    //kram

    SvaraRadera