söndag 18 augusti 2013

Tawallisbebbar och klöskatt

I går var jag och mannen ner till Skeppshult för att besöka Lotta och Benny Wallin. Lotta har ju katteriet Tawallis och har två så fina kullar med Brittbebisar och för de som sett bilderna så kan jag tala om att det är inget mot att se dem live. JÖSSES! Det var pussmagar och pussnosar överallt..

Jag har ju ett par favoriter som jag måste visa och den ena är Burt en rödsilver hane och så har vi...


..Celine.....en chokladpadda.


och här är Cary Grant


sedan är ju alla missarna så fina i typen så man skulle kunna välja alla.
 ÅÅÅÅ vad jag hoppas att Totsis bebisar ska vara lika fina... :)

Totsi har gått ner i vikt sedan igår eftersom vi inte var hemma och kunde föda henne som hon är van och vår kattvaktande Amanda var inte hemma så mycket.

Vikt Totsi: 5280gr  -90gr. :(

På Dollar Store i Skövde hittade Roy denna i reklamen och gissa om den blev poppis. Katternas egen katt :)

Först inspekterade Totsi den om den skulle duga åt hennes bebisar och det verkade ju vara ok. Sedan var det Rickis tur att prova... rumpan var visst lite för stor?;)








5 kommentarer:

  1. Alltid farligt att besöka kattungar i den åldern! Dom ser verkligen knubbiga o fina ut.
    Snart är det din tur att pyssla med egen kull, finns inget bättre! :)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Tack för besöket och för middagen. Tror inte ni hade hunnit utanför Gislaved förrän jag däckade :)

    SvaraRadera
  4. Farligt söta kattungar säger min matte !
    Det där klösträdet ser onekligen både gulligt och skojsigt ut :)

    SvaraRadera
  5. Japp Razzlecat på lördag ev så har jag/vi egna bebbar här.
    Meen Lotta då.. Inte var vi väl sååå jobbiga?! ;)
    Kjelle Bus jo jag tror att kattklösen går hem hos småkatterna när de blir lite större

    SvaraRadera