torsdag 29 augusti 2013

5 dagar och nya kläder

Tjockisarna är nu 5 dagar och det är fara värt att de kommer att spricka. Deras mamma måste ha superturbodricka i tuttarna.

Abeba: 221gr  +13gr.
Ari:  233gr  +17gr.

I natt har jag sovit i min säng och jag sov som en stock till halv 7 då jag vaknade av att Tristan spydde i min säng. Mycket omtänksamt. Jag hade ju bara att dra bort lakanet och skaka ur joxet i toastolen ;). Gjorde mig en slurk kaffe, utfodrade djur och somnade i sängen i kattrummet och sov ca 3 timmar till innan det var dags att shoppa loss på LaCaMi i Mariestad.
Två tröjor och ett par byxor blev bytet denna gång....



Abeba 5 dagar





Ari 5 dagar






Mamma Totsi ser så nöjd ut







1 kommentar:

  1. Fina kläder. Fast å andra sidan spelar det ignen roll vad du sätter på dig så blir det bra iallafall :)

    SvaraRadera