lördag 24 augusti 2013

A-kullen är född

och det givetvis från klockan 03.00 och framåt ;) Jag och Roy hade suttit med ett glas vin och pratat och jag hade hunnit i säng när lilla Totsi beslutade sig för att föda bebbar och det var ena stora rackare. 

Våra kullar kommer att i bokstavsordning uppkallas efter sport eller idrottsmän och kvinnor genom tiderna.

LizPaws Adriano Panatta
 120gr och creméhane kom 03.00
Adriano Panatta var en stor tennisspelare på -70talet.



och gissa om jag tyckte att han var stor med sina 120gr men då hade jag ju inte sett syrran, som redan är reserverad
LizPaws Abeba Aregawi
 130gr och blå kom 03.54
Abeba Sveriges nya löparstjärna




och då var ändå nästa hane större.
LizPaws Ari Vatanen
 132gr och cremé
Ari Vatanen Finsk rallyförare



Här är alla från vänster till höger Adriano Panatta, Abeba Aregawi och Ari Vatanen











4 kommentarer:

  1. Grattis!
    Trodde nog av dina bilder att det skulle bli 5 stycken men de är ju tungviktare.
    Kram
    Ann-Charlotte FHK

    SvaraRadera
  2. Grattis till din första brittkul. Fina bebisar och duktig mamma (och matte så klart)

    SvaraRadera
  3. Grattis!!! Vilka fina o stora bäbisar!!! Eftersom jag helgarderade mina gissningar så gissade jag ju alldeles rätt på 3 ... Kramissar!!!

    SvaraRadera
  4. Åh... grattis... <3
    Sååå gärna man velat ha en han.... och helst en grå, en dröm.... :) nästa liv...
    Må så grankott...
    Bim HD

    SvaraRadera