onsdag 25 maj 2016

Värme

mmm igår var det verkligen varmt ute. Det var lagom på fm men sedan gick det hela överstyr och jag gick in. Hann plantera några småplantor av Libbsticka och fröa ner lite Nattljus mm. Mm står för att jag inte kan komma på vad fröerna och plantorna heter ;) 
  Roy han fortsatte att måla hus. Hela framsidan är helt klar och det blev så snyggt.
  Nu har jag bestämt att jag vill ha en blå ytterdörr. Dalablå tror jag blir bra. Vit dörr blir bara så skitig så fort och visst är det något visst med gult och blått???!!??!
  Roy fick agera livräddare till en "livrädd"???? Abby som klättrat högst upp på stegen och satt där under taknocken och tordes inte går ner. Den lilla damen älskar stegar.

Idag är det regn och +10C. Hutter.


Blir liiite skillnad.


Högst där uppe under taknocken satt Abby på stegen och ville ha hjälp ner


Min Abban Babban/Abby






  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar