måndag 9 maj 2016

Måla huset. Del 1.

Så nu är det dags att måla om huset. Iof så har det varit dags i flera år men det är ju också det där med värk och ork. Det är inte alltid den finns men nu är Roy på G, fast jag har mina aningar om att han faktiskt har MER värk än vanligt. Just nu så är han på ena kortsidan, i västerläge i skuggan och skrapar färg. Jag kommer nog att joina honom när det börjar bli dags att kleta på färg. Då kletar jag där jag inte behöver klättra milshögt på en stege. Lol.
  Har tom kommit ihåg att ta före bilder, sedan kommer det undertidenbilder och efterbilder och....

Verandan, söder


Kökssidan, öster




Norrsidan



Väster


Bibliotek och syrum, väster


Vardagsrum, väster



V-rum, söder






Titta, Lotta W, den fick ajg av dig och den fröar? av sig som hejsan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar