tisdag 29 april 2014

Totsi: ca 6 dagar kvar till Do-day

Damen blir rundare men har inte ökat i vikt så mycket denna vecka som varit. Hon vilar mest och på svala ställen som på golvet i badrummet. Ricki har inte gått upp alls denna vecka men jag tror fortfarande att hon är med bebisar. Trond har taggat ner lite och ökar i vikt, äntligen och så har vi Abeba, som struntar i fjantarna, och bara käkar och växer i sin takt ;)

Vikter: Totsi:  5650gr  +50gr sedan förra tisdagen
            Ricki:  3261gr  -55gr
            Trond:  3763gr  + 110gr
           Abeba:  3450gr  +34gr. 

Eftersom Totsi är både lång och "högbent" så ser magen inte så stor ut men den är ganska rejäl när hon ligger ner. 
Tuttan är inte så förtjust i att bli fotad så ni får hålla tillgodo med lite suddiga bilder.


Störa mig mitt i maten.. Mutter. Då går jag väl då så jag får vara ifred......






Nog är Abeba lite lik sin mamma





1 kommentar:

  1. Vi ser med spänning fram emot vad som finns i magen! Sååå fin Abeba är!!! Det är nästan så jag kan tänka mig en tjej bara färgen är den "rätta" stort lycka till/ Kristina i Göteborg

    SvaraRadera