torsdag 19 september 2013

Abeba rymde....

så nu har huliganerna fått hela kattrummet att utforska, till mamma Totsis förtvivlan. " Ja men herre min råtta. Jag kan ju inte hålla koll på dem nu. De flänger ju överallt. I allfall Abeba.. Kan det bero på valet av namn matte???"   Ja jo kanske.
 Jag och Roy gjorde en roadtrip till IKEA i Örebro och köpte ett skrivbord/sybord till vårt BIBLIOTEK!!! och när v kom hem var Abeba på rymmen från bolådan så det vara bara att riva rubbet och arrangera om i kattrummet. Totis är INTE glad alls åt det. Helst skall bebbarna sitta fast vid tuttarna så hon vet precis vart de är. ;)

Förutom rymmare och bänk så ahr jag tagit en del bilder på Ricki. Dels för att se magen coh dels för att hon är så söt. Scrolla ner bara så kommer hon.

Bibliotek/syrum


Rymrym tas om hand av mamma







Skiter inte jag lite i leksaker. Jag ska in i hörnet där borta och se vad som finns där!!!!!!


Ur bild finns Totsi, den oroliga modern, och håller koll på Ari. Ricki vaktar under tiden Abeba, och Trond, ja han kollar in läget från en säker plats. Ilskna mammor vill man inte träffa.


Tawallis Ricki Lake
Lite mage är det iaf.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar