måndag 27 maj 2013

Promenad från andra hållet :)

Man kan inte gå samma väg eller från samma håll alla gånger man är ute och går, man måste variera sig lite och se saker från ett annat håll. Gav fan i min dj käke och tog mig en låång promenad. Hade bara mobilen med mig men bilderna blev inte så dåliga.

Bakom dessa bärträd och syrener låg det en gång ett hus där det bodde ett äldre par...



Min lärkåker fast idag så var den ockuperad av 4 st galna harar. De ser ut att ha så roligt när det skuttar omkring och jagar varandra.


  Vem bor här? Kan det vara herr och fru Uggel?


Violer till mor, skulle ha vart i går det


Ask, Kan det vara Beatrice tro?


Tänk när vårt Japanska körsbärsträd når dessa dimensioner. Sprang in en vända på kolonilottsområdet också för att se om det vatt nått nytt sedan sist.


Kommer inte på vad dessa kuddar heter


Lönn, men vilken?





Så blir det lite Tidan från andra hållet än vanligt





Här går man mellan åarmarna





Bron över floden Tidan på vägen hem eller bort


Kohage, utan kor


Kohage med kor



Snart hemma


Å där är hemma


Och väl hemma så tog jag in lite rabarber, skivade och förvällde lite för dessa ska jag frysa in till kommande tider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar