lördag 25 maj 2013

Bara en urkdag

Försökte klara mig utan fler värktabletter och migränspray i natt, vilket hade till följd att, kl 05.00, när jag gav upp hade jag knappt sovit någonting. Segade mig ner till sprayen och lite Alvedon och Ipren och har fått sova ca 3 timmar. Ingen fager syn det vill jag lova när jag fick se mig i spegeln efter morgontoaletten. Svullen överallt. Fy fan. Det är tur att jag vet att jag är snygg ;)


Medan kaffet kaffade sig smet jag ut med kameran en sväng. Synd bara att den där blå himlen som visade sig kl 0.500 inte finns kvar längre.








Så det var nästan ett var runt på samma fläck för mig. Högst där uppe är vårt, stora, sovrum och under ligger vardagsrummet.








Wasabi myser sig


Vår röda Pion





De gula rosorna börjar att ta slut :(


Ginsten
Varje trädgård borde ha , minst en, Ginst. De doftar ju så gott och finns i fler färger än gult.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar