torsdag 2 maj 2013

Lalala vilken bra dag.....



Tog en, för mig, lång promenad på fm. Tog 1 1/2 timme att gå ca 7 km. Helvete vad jag hade ont när jag kom hem. En kaffe på verndan och så åkte jag och Roy till Grangården för att köpa kattsand och vi hittade även Pelaegoner, 5 st för 100 kr så det blev ett gäng sådana plus lite perenner till rabatten med vattenspeglar. 

Jag lallade ju för en bra dag.. Det blev en ny jacka på Vero Moda också :) :)  Första jackan jag såg och den enda jag provade och den passade, som gjord för mig.


 Förra veckan




Idag. Backtimjan och Taklök bla. 5 perenner för 100 kr hos Granngården :)



Så var det ju alla Pelargonerna. Det blev 10 st allt som allt.


Tom en på bordet på verandan. Vänta bara tills det börjar blomma :)


Vår vackra Kjejsarkrona


Kjejsarkronan blommar vid söderväggen


Lallallllaaaalllaaaa





För att inte tala om att jag fick naglarna fixade i tisdags ;)




1 kommentar:

  1. Älskar den jackan... och naglarna...
    Känns sååå långt borta... bara... just nu drömmer jag om något att hamna i - fast en frissa som tar bort det mesta av håret - less på att orka sätta upp hästsvans mm... jag var mest åt hållet korthårig - men nu? bläääääääääääääääääää...
    Må så grankott...
    Bim HD

    SvaraRadera