måndag 13 juni 2016

Nya avelskatten 2 veckor

Så är det och jag har lånat bilderna från Lotta Wallin, Tawallis uppfödning. BeWas Moonlight of Ophelia är så underbart söt. Stora ögon har hon fått och pytte öron som sitter långt isär. Kolla in Lottas fb på länken under.
Lotta Wallin

Nu blir det sötnötbilder

Tre bilder från igår




2 veckors bilderna för idag
Kolla hennes stora, fina ögon och dessa pluttiga öron







Lotta tror att Ophelia blir långhår men det tror inte jag MEN skulle hon vara långhår så spelar det ingen roll för hon är den sötaste och så har hon en bra stamtavla och en där iaf linjerna på mammans sida inte skall finnas i Sverige och skulle de göra det så är de inte speciellt vanliga. Hon kommer att kallas Ophelia. Jag fick ett par namn att välja bland och eftersom Ophelia är lätt att säga så valde jag det och slipper hitta på ngt annat namn åt henne. Ricki som Lotta födde upp heter ju fortfarande Ricki och jag fick välja där med bara det var en kändis med namn som började på R. Denna gång så är det namn på månar till olika planeter som gäller.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar