torsdag 17 september 2015

F-kullen är 11 veckor

och om jag fuskar lite så kan det kanske bli en uppdatering till och då på onsdag nästa vecka för på torsdag den 24/9 börjar bebisarna att flytta ut. Tänker inte slå vad men Diddi är nog här först och hämtar Frida aka Soya och sin mammas Fiona. Även om Soya hela tiden varit minst så käkar hon på och växer och är lika busig, om inte mer, som sina syskon så det kanske inte är så konstigt att hon håller den slankaste linjen men hon har gått upp bra denna vecka.
   Floyd, den lilla boxaren får vi behålla ett tag till för hans personal åker på semester så 10/11 får han prova boxhandskarna, I SKINN, som hans matte köpt till honom för att inte tala om alla finbäddar hon sytt till knorten.
   Fanny och Greta är ju de två som stannar och jag tror att de vet det. Greta kommer kubbande så fort hennes små ben bär henne när jag lägger mig på soffan och så spinner hon så man kan bli lomhörd. Sedan skall hon ligga bredvid min arm och slicka på den och min hand och fingrar. Jama är hon kass på, precis som sin mamma öppnar hon munnen och så kommer det ett jätte pip.  Fanny gör sig bekväm på andra sätt och boar in sig. Hon är den i F-kullen som är tystast och som inte protesterar såå mycket när hon blir buren.
   Filip är verkställande hygientekniker här i huset och den som hjälper Roy att göra ren alla kattlådor på fm. Han är en stabil pojk även när det gäller vikten.
   Fabien är en sötnos som gärna ligger bredvid mig på soffan och sover om inte hans syskon stör honom för mycket.

Vikter:
Fabien: 1380gr  +140gr  sedan vecka 10
Floyd: 1404gr  +175gr          "           "
Fanny: 1439gr  +94gr           "           "
Frida: 1156gr  +116gr           "           "
Fiona: 1381gr  +131gr           "           "
Filip: 1539gr  +129gr            "           "

Fabien








Floyd











Här påminner Floyd väldigt mycket om sin mamma


Fanny








Frida






Fiona











Filip



















Måste bara visa några bonusbilder
mellanmål hos mamma och styvmamma




Lilla hjärtat








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar