söndag 2 augusti 2015

Kattvaktat i en vecka

Kattvaktandet började ju så himla bra. Började vakta katt på söndagen. På måndagen åkte jag och Roy till Läckö och vidare till Spiken där vi käkade god lax och potatissallad. Roy for tillbaka hem på kvällen och kl 22.00 började helvetet. Jag spydde hela natten fram till 06.00 tiden. Var upp med 4-5 min. mellanrum. Fy fan. Första dagen jag åt mat var på torsdagen. Tillslut så återkom ngt av energin så jag kunde duscha och ta hand om kattspyor på sängkläder mm. Mutter!!!

Söndag, Roy och Flamma



Måndag, Läcköslott







Sigrid Storråda var på besök





Cikoria


Spiken


På väg ut till Kållandsö så sitter detta par och vilar



Flamma


Sigrid



Nu är jag tillbaka hemma. Pigg och nyter. Har gosat ner mig hos våra kattbebisar, F-kullen har flyttat ut i hela kattrummet, och eftersom Carro stannade och åt middag innan hon fortsatte till Lidköping så fick jag gosa och pussa Adelle också idag.

Det gick så bra med att få F-kullen att gå på lådan. Kommer att bli missöden givetvis. Jobbigt är det iaf att ha hela den stora världen att springa i




Vårt lilla hjärta





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar