tisdag 25 augusti 2015

G-bebisarna 6 veckor

De är runda och söta fortfarande och lite sega, ungefär, som jag skrivit förut, som tjuren Ferdinand. Greta verkar lite mer på och framåt än vad Gunde är. Hon har kommit så långt att hon sidsteppar mot sitt tilltänkta offer och blir då, endast, ännu rundare och luddigare och sötare.
Gretas premiär i utställningsvärlden blir i oktober på FHKs utst. i Varberg. Ja, även Fanny får sin premiär då och det skall bli spännande för det kommer att dyka upp två syskon till henne också, Fiona och Frida aka Soya.
 Vad det gäller Greta så måste jag ju lära både henne och mig bad och fönrutiner och prepp av pälsen. Suck!!!! Bad ett är ju avklarat och rumptvätt numero doe också, så nu är det bad två och en fön och en borste som gäller. Gissa om jag är glad att jag har Roy? 

Vikter:
Gunde: 700gr  +97gr sedan vecka 5
Greta: 694gr  +113gr     "            "

...och nu till sötdöden=bilder

 Gunde












Greta



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar