torsdag 27 augusti 2015

F-kullen 8 veckor

De här sista dagarna har inte varit mina dagar om man säger så. Mina händer, handleder och fötter har lagt av och gör så ont att använda tom, fast jag tar Tramadol och extra Alvedon 665 för att boosta lite extra. Jag har varit vaken på nätterna och legat mycket och vilat på dagarna. Tur jag har mannen i mitt liv som tar över min del. Vi brukar dela på allt som städning mm men denna gång har Roy fått göra det själv plus att han får hämta tunga kattmatspåsar mm och ändå så har han ju värk han också.

Nå, nu har jag iallafall fotat 8 veckors bebisarna och vägt dem.

Vikter:
Fabien: 856gr  +76gr sedan vecka 7
Floyd: 911gr  +114gr     "          "
Fanny: 974gr  +144gr    "          "
Frida: 823gr  +135gr      "          "
Fiona: 1000gr  +182gr   "          " Tada.. ett kilo tung!!!
Filip: 1040gr  +156gr     "         "  Tada.. över kilot!!!

Först skall jag lägga upp lite bonusbilder på Floyd. Han och Greta var så söta så jag fick lov att smyga in med kameran. Nå Gunde fick vara med på ett hörn han med.
   Sedan kommer bilderna på 8 veckors barnen som vanligt.

Greta och Floyd och Gunde.


















Fabien
och nej, ingen av bebisarna har jättedumboöron men däremot så har alla mer eller mindre? tappat den blå ögonfärgen som ni ser.










Floyd
Kolla ögonen...










Fanny







Frida








Fiona







sedan ledsnade hon och drog ...


Filip

















1 kommentar: