torsdag 19 juni 2014

Ricki en dag kvar ???

lägger hon på sig ytterligare några gram så kommer hennes tassar inte att nå ner till golvet ;)

Idag väger hon 4478gr vilket är en ökning sedan i tisdags på 41gr och totalt 1273gr. Jag gissar på 5 bebisar.. fast det gör inget om det blir fler ;)

Dagen igår var jobbig med mkt värk pga bortglömd medicin på eftermiddagen och så var vi och alla andra pensionärer ute och gjorde slut på pensionen i mataffären. Sov 3 timmar på em från 18-21. Hade ögonen öppna i en timme och stupade i säng och somnade som klubbad.

Idag har jag plockat fläder till min andra omgång med flädersaft och kokat lag så nu står det en hink i källaren med gottis i. Tvättat golv har jag gjort för Roy körde snabeldraken igår kväll.

Tawallis Ricki Lake och fotbollsmagen





Charlotte aka Stella och plastlådan


Celine aka Sally tog det ett steg längre och somnade i plastlådan


Ville inte störa så vem av grabbarna det är, vet jag inte


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar