fredag 20 december 2013

Sötåsen och Grangården :)

Samlade ihop min lekamen med hjälp av Tramadol och så for jag och Roy till Sötåsen, Naturbruksgymnasium i Töreboda för att kolla in vad Floristutb. hade fixat ihop till jul. Synd ni som missade det. Julgrupperna och arrangemangen de gjort var så fina. Sedan hade de köpt hem lite annat i julpyntsväg. Jag fastnade för två "julgranar" i vitt för 69kr st.
Tjejen vi handlade av var också LaCaMi konsument ;) och hade lika kappa som jag från Desigual fast hennes var svart. Gissa vad vi pratade om? Fniss. LaCaMi och Camilla givetvis. Vi var överens om att den affären är rent vanebildande.

Hemma var vi en sväng på glasbanken för den sista vätskekontrollen av lite Whiskeyglögg, Romglögg och Cognacsglögg. Ica fick bjuda på glutenfria pepparkakor och en naken kalkon.

Som ni, en del, vet, så var ju inte Roy någon vän av katter när han träffade mig men nu har vi ju 9 st i varierande storlek och på Gran(n)gården idag hittade han en present till våra kattbebisar. Ett litet slott för halva priset. 199 kr istället för 399. Totsi bosatte sig där direkt så gissa vem som är drottning i detta hus? :)



Slottet med Totsi och Yabba/Bobby





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar