söndag 1 december 2013

Bildbomb på B bara för att jag kan

Lite kattprat istället för kallprat.
Bente/Diva är den som provar på saker först. Idag medan jag gav Björn Borg smakprov på en Gourmet Gold mousse så stack hon ner sitt lilla tryne i burken och började äta. Sedan matade jag henne och hon åt kopiösa mängder.Alltså först även med att äta själv :) och hon var först på klösen också ju.  
Björn Borg/Isak får jag mata men han äter med förtjusning det som bjuds. Han är den som vill vara först framme när man kommer in i rummet och den som skall ha pussar.
Bobby Charlton äter under tvång ;) men kattsand går tydligen bra att smaka på och är den som är svårast att ta bilder på. Såg på bilderna idag att han är först med att börja ändra färg på ögonen och han är den som är störst av de tre musketörerna.
Att någon eller några eller alla har gjort nått i kattlådan har jag sett tom pluppar så allt knallar på åt rätt håll även vikten där Bobby är vinnaren på 643gr och Isak/Björn som god två på 608gr Bente är sist på 563gr men eftersom hon är den som äter blötmat själv så hinner hon  knapp brorsorna om de inte passar sig :)

Diva/BenteSkari







Bente och Bobby











Isak/Björn Borg














Bobby Charlton
Som sagt, han är inte lätt att ta bilder på MEN han har världens sötaste pussmage........





Kolla magen! Är det inte för sött?







Skitsnack va? Viskar Bente till Bobby









2 kommentarer:

  1. Ja se dessa små gryn...helt underbara. För tillfället önskar jag att jag också "bara" hade 3. Med mina 10 hinner jag knappt ta en kopp kaffe.
    Dom är helt underbara alla dina små.

    SvaraRadera
  2. Alltså dom är gudomliga ... prickiga o randiga med sina pussmagar o ögon som man bara drunknar i ....

    SvaraRadera