tisdag 10 december 2013

B-ulliganerna 6 veckor

och det firades, i morse, med att Bobby fick bada halva sig i handfatet eftersom han tog sig  bajset ur kattlådan när han klev ur. Vilket jag givetvis klev i! 
Vidare så har de fått rå nötfärs och det gillade Bobby som än så långe varit ganska försiktig med blötmat.
  Nu vd 6 veckor är B-ulliganerna underbara och söta så man kan smälla av. Bente/Diva är så rar så man får hjärtsnörp. Hon ligger på bröstet på mig och sover, tvättar mig på hakan, händerna tja vart hon kommer åt och sedan skall hon slåss lite.
 Alla katterna skall vara med i sängen när jag vilar/ligger i dvala/sover. Antingen för att de skall hoppa på mig, kriga på mig, jaga varandra på mig mm osv. och sedan somnar de som små klubbade sälar mitt i leken.

Vikter:  Bente Skari/Diva: 714gr  + 126gr sedan vecka 5
             Björn Borg/Isak: 790gr  + 123gr          "         "
             Bobby Charlton: 810gr  + 133gr          "         "

Skall börja bildkavalkaden med Bobby Charlton idag som igår blev reserverad ett par dagar för de som är intresserade skall till Lldköping endera dagen och skall passa på och komma förbi och hälsa på då.

Ingen av katterna har nått fel på ögonen. De har bara, nyss, blivit tvättade om snoken.


Bobby Charlton (reserverad)












Bente Skari/Diva










Björn Borg/Isak



Isak är så trööött å så väcker matte mig






Isak/Björn, Bobby, Diva/Bente


Bente, Björn, Bobby


Bente, Björn, Bobby



Björn/Isak och Bobby



Bente/Diva tröttnade på fotandet och gick ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar