onsdag 2 januari 2013

Premiär för P-piller

Man måste ha medlidande med en "liten" misse som tillbringar sina dagar som en ål eller hur? Så det blev att ringa vetten i dag för p-piller.


Kan ni tänka er, jo det kan ni nog, om ni har katt, att denna lilla raring kunde förvandlas till en tigerhaj med MASSOR med tänder? Först skulle jag fjäska så jag tog lite kaviar till pillret och hur slutade det? Tja kaviar på bänken och, flupp, ut åkte pillret.


Det vara bara att kalla in räddningskåren med de extra händerna = Roy och Totsi fick sitt piller och jag fick ett hål i fingret som tack.. :)

Jag ska helt klart beställa detta och prova om man in kan fjäska i pillret utan att blodvite uppstår.
www.supercat.se

I övrigt så är våra kastrerade hankatter måttligt road av Totsis fjäskande. Tristan har aldrig vetat vad som gäller och vet inte nu heller han ser bara puckad ut och Wasabi står snart med resväskan vid dörren och ändå har hon bara löpt någon dag och snart hjälper pillret så då får grabbarna det lugnt igen ;) Kan ITNE klaga på röstvolymen, klart godkänt även om man ska sova :)

1 kommentar:

  1. Gissa om jag väntar på att alla bebisar hos dig kommer :)

    SvaraRadera