söndag 14 maj 2017

L-kullen börjar se sig omkring

Så fort det gick då. Från att inte visa ett tecken på att vilja öppna ögonen till att, över natten, slå upp de blå. Nå inte helt och inte alla men de är på god väg.
  I går var vi till Töreboda och Tinas Trädgård och köpte lite blommor till min nya rabatt som skall gå i lila och vitt och så ngn färg som bryter av mot dessa färger. Idag satt jag på huk, böjde mig fram för att gräva en liten grop då det högg till i hela svanken så jag bara skrek. 
Det första som for genom huvudet var RYGGSKOTT!! Nästa tanke var, "Vi skall ju till Kinnekulle och Munkängarna och träffa son, svärdotra och barnbarn kl 13.00 och sedan "Aj fan jag skall upp härifrån"  Jag tog stöd i spaljen och tog mig upp sakta men säkert. Jo jag känner av ryggen men inte värre än att jag skall klara av ett par timmar på kullen MEN det blir nog mer värkmed. och värmedyna senare idag. Mutter. Jag brukar sitta ner på knä eller på rumpen när jag grejar men idag ville jag inte skita ner mina byxor eftersom vi skulle åka senare. 
   Nu till lite bilder på ögonbarnen.

Larry (silver snodd)






Lotta (rosa snodd)





Loui (utan snodd)






LeSean (svart snodd)






Lea (orange snodd)









Tack Madeleine Björnstad för lånet av BaraBus Panther. Så fina ungar det blev. 

2 kommentarer:

  1. Nöjet på min sida.
    Panther hälsar med sospussar.

    SvaraRadera
  2. Oj hur jag stavar... ��

    SvaraRadera