måndag 12 maj 2014

Utställning i Uppsala och lite bebisbilder

Min underbara Roy skjutsade mig till Enköping, till min son och Annas lägenhet där jag skulle bo under helgen jag och Anna skulle på kattutst. i Uppsala. Sedan körde han de 25 milen hem igen till våra 4 små kattbebisar för de kan ju inte vara ensamma med mammakatt. Fast ensamma och ensamma, njä har man också världens bästa grannar, Pernilla, Patrick, Filip och Frida så var de små inte ensamma så länge åt gången.

Utställningen gick väl lite si och så. Trond fick sitt cert och blev Champion på lördagen men sedan var det stopp på söndagen. Han var för liten i storleken/kroppen för att få en fortsättning som är CACIB men bedömningarna i övrigt var väldigt bra.
Abeba blev Ex2 båda dagarna :( Hon fick jättebra bedömningar men på lördagen var pälsen för mjuk och på söndagen var hon för mörkt blå. :) Jaja.  
      
Fotograf är Diddi Sjöstrand
Tawallis Trond Espen Seim



Fotograf Diddi Sjöstrand
LizPaws Abeba Aregawi



C-kullen

På hemmafronten så käkade bebisarna och växte som ogräs. Syntes verkligen skillnad fast jag bara varit borta från fred em till söndag kväll.
Vikter: LizPaws Charlotte Kalla: 200gr  +12gr sedan igår
LizPaws Challe Berglund: 239gr  +20gr
LizPaws Celine Brun-Lie: 242gr  +18gr
LizPaws Cassius Clay: 245gr  +18gr.

Charlotte Kalla
blåspottad padda





Challe Berglund
rödspottad





Celine Brun-Lie (Doris) reserverad
blåspottad padda







Cassius Clay
rödspottad 







Som en bonus så blir det en liten prickmage från Celine och så mamma Totsi

Celine (Doris) prickmage


Celine och Charlotte


Mamma Totsi och gänget










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar