onsdag 14 maj 2014

Totsi på rymmen

Japp och jo, nu vågar hon lämna sina, sovande, bebisar längre stunder och idag så kom hon sig ända ut i vardagsrummet och i natt var det första natten som ingen av oss sov i kattrummet.!!! Riktigt skönt faktiskt.
 De två blå honorna är redan reserverade och Charlotte Kalla hamnar hos våra, underbara, grannar. Tjohej sådan tur att få följa en av bebisarna på nära håll.

Vikter idag: Charlotte Kalla: 235gr  +16gr
                    Challe Berglund: 270gr  +11gr
                    Celine Brun-Lie: 268gr  +12gr
                    Cassius Clay: 287gr  +24gr

Om jag jämför vikterna med Totsis förra kull, som bara blev två kvar av, så ligger de här fyra nästan lika viktmässigt så Tuttan måste ha grädde i tuttarna denna gång också. 

Igår var det verkligen växlande väderlek med sol och regn och då kom regnbågarna. Roy satt på verandan och tog en rök och ropade på mig så jag tog kameran med mig ut.



Några bilder på rymlingen Totsi och de andra katterna

Totsi Smuggler Rhythm and Blues som har ögon att dö för!!! Jag vet inte ens hur man gör för att modifiera och ändra ögonfärg så, JA, det är hennes riktiga Smugglerfärg.







LizPaws Abeba Aregawi, Totsis dotter






Tawallis Ricki Lake, som skall ha bebbar omkring 20/6






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar