torsdag 12 januari 2017

Tre år sedan pappa dog

Då var det en söndag och min son ringde på morgonen och berättade. Mormor/mamma hade ringt honom tidigt. Tack och lov så var det den helgen som han och Caroline träffades igen efter 16 år? och hon var på hotellet hos M när mamma ringde. 
Jag och Roy skulle åka upp på tisdagen till pappa. Trasiga däck var orsaken att vi inte åkt tidigare. Vi kunde inte få dem bytta förrän på måndagen och då var det försent. Jag undrar fortfarande på, om det var så att pappa inte ville att jag skulle hinna upp och se honom. Det var MIN pappa. Pappa som lärde iaf mig att: man ljuger inte och man lovar inget om man inte kan hålla det. 

Bengt född den 17/9-1928-12/1-2014



Farmor Anna Eleonora född Forssell och farfar Carl Maurits Axelsson


2010-02 07 firade vi min sons 30 års dag (4/2) Pappa ser lite fundersam ut. Han hade två höron de sista åren och hade svårt att hänga med i samtalen runt omkring


I Köttkulla, Västergötland hittade vi pappas farfars gravsten







Vår sista sighseeing tur med mamma och pappa




1 kommentar: