fredag 27 januari 2017

J-kullen 3 dygn.

och de är verkligen fina och vad jag kan se så har alla fått panna vilket inte är alla förunnat.
   KÖNSBYTE: Den svarta ungen med rosa bandet ÄR en HANE så från Jutta så far vi fram i rally crossens spår tillsammans med JEAN-LUC PAILLER.

Vad som är så roligt med denna kull, förutom att de är 7st vilket är rekord här hemma, är att jag har 9 st intressenter. En specifikt på Jim Frick och en på en choklad hona, MEN jag skall nästa vecka ta kontakt med alla, i ordning jag fått förfrågan, för det är ju inte säkert att färger eller kön är vad de tänkt sig.

Alla käkar och växer och har ökat mellan 10-14gr detta dygn vilket jag tycker är helt ok när de är 7 st. De har små, runda magar. I övrigt så får jag hjälpa Ricki med städning av ungarna. Hon spyr både här och där efter all skit hon får i sig. Jag fjäskar med mjukmat för hon verkar inte speciellt intresserad av torrisar.

Jim Frick: choklad




Jami Goldman: svart hona




Joshi Helgesson: hona, choklad




Jade Nielsen: svartspottad




Jussi Jokinen: hane svartspottad




Jean-Luc Pailler: svart




James Hunt: svartspottad






1 kommentar: