söndag 12 juli 2015

Snart dags för Totsi

Jo men visst. Efter kl 00.00 i natt kan det komma när som helst. Dag 65 är räknat till i morgon den 13 eller tisd den 14 beroende på när det tog sig. Roy har burit ner en madrass till sy och biblioteksrummet och där skall jag nu tillbringa mina nätter ett tag framöver tillsammans med Totsi.


Sedan har vi någon som är otroligt, fanatiskt avundsjuk på sin mamma. Skall mamma gosas med så skall jag, OM jag så skall lägga mig uppe på henne, nästan.


Terroristerna käkar och växer och den som har röstresurser utöver det vanliga är Fiona May, svarttigré/spotten. I morse skrek hon så jag trodde att hon satt fast och höll på att dö men nähä. Hon fick inte den tutte hon ville ha. Suck!!
 Jag hade så ont i benen så jag gick in och lade mig i kattrummet efter att ha spelat spel från halv 5 till 6.30, och lyckades faktiskt somna och sov av och till fram till 12.30 :(

LizPaws Fiona May borde vara döpt efter en operasångerska som hon kan skrika. 
Ögonen är på G.






LizPaws Frida Wallberg aka Soya har fått syn på världen





Mamma Tawallis Ricki Lake är så nöjd med att vara mamma, men hon vill ha mycket gos när man dyker ner, in i buren och skall gulla med ungarna och då säger hon till. Hon låter som en gammal, rostig dörr och försöker gärna hålla kvar en med tassen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar