tisdag 4 mars 2014

Min vinst

Ja, jag vann faktiskt en tävling på Facebook. Ett vackert halsband som jag verkligen kommer att använda. 



Skönt att få en sådan vacker sak när man kommer hem efter två dagar hos mamma och efter att en grävling bestämt sig för att dö i fronten på vår bil.
Jag gillar inte att bli anklagad för att ljuga eftersom jag som aldrig gör det. För jobbigt att fjanta med sådant. Mamma är inte redig i huvudet alla gånger. Kvällen och dagen idag har flutit på fint och då är det helt ok att vara på besök. 
Bouppteckningen blev klar idag och skickas till skatteverket och när mamma får originalet tillbaka så är allt klart förutom ett besök på banken för att avsluta pappas konton. Mammas katt Sudden blev glad när vi kom och hon och jag har lekt med vippa och en råtta som vi köpt åt henne och när hon tröttnade på råttan bar hon iväg den och lade den i skålen med torrfoder ;) :)  Klart att maten skall ligga bland maten. Smart kisse ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar