söndag 20 oktober 2013

8 veckor för Ricki idag

Hurra fick ett par bilder på tanten. Mest när hon ger sig iväg för att jag itnie skall få tag på henne ;)

Min minibritt har nu tangerat 4kg strecket och väger idag 4020gr och har totalt ökat med 1135gr. Bara sedan förra söndagen har hon gått upp 225gr. Ska det bli 5 bebbar ändå?????

Sedan, tror jag, att det är Ricki som är lite rutten i magen. Vilket inte är ett dugg ovanligt så här i slutet på graviditeten. Så hon blir serverad intestinal (för tarmsystemet) torrfoder. Köpte det när Totsi var dålig i magen för att hon "städade" barnen i rumpan innan de gick på lådan. Vilket är vanligt det med, dålig i magen alltså.


Så här ser det ut. Först får jag ett par , nästan, bilder på Ricki...





Sedan drar hon till mer skyddade områden...



Kan man få vara ifred här då????




Japp å så drar hon vidare och jag efter med kameran




Men för fn ja vill inte vara meeed juuuu




Jöss, jöss på er.. Nå här syns kulan ganska bra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar