söndag 14 december 2014

E-kullen 1 vecka

japp, så är det. Sötlökarna eller skall jag skriva Rullebullarna har blivit en vecka stora och en av dem har redan öppnat ett öga och är på god väg med det andra. Så nu har den blivit Socialdemokrat, eftersom han fått upp ögonen ;)

Idag har Diddi och Oskar varit hit. Jag visste att de skulle ha med sig julklapp för Diddi hade skvallrat men, att de skulle bomba oss med julklappar hade jag ingen aning om. Två olika Glögg inköpta på IKEA för dessa hade vi nog inte hunnit provsmaka, Bara det!! Vilken omtanke!!! och en fin burk med hallonlakritsgodis och en glasburk med nötter, After Eight, Julväxt, parfym, rakvatten av olika slag mm mm tom kattungarna fick en julklapp.  En rosa klös/aktivitetsgrej. Diddi och Oskar tyckte att vi hade haft det så jobbigt i år så de ville göra ngt och så hade ju Oskar och Diddi fått åka med oss hem hit så...  Miljoners kramar till er som är så omtänksamma.


Nu går vi vidare till kattrapport. Jag har ju alltid uppdaterat alla veckovikter och lagt upp bilder så denna kull, inget undantag.

Vikter:
Eric Cantona (utan band) 224g  + 118 g sedan födsel
Esa Tikkanen (lila) 215 g  +105 g sedan födsel
Emerson Fittipaldi (svart) 227 g  + 115 sedan födsel
Evander Holyfield (vit) 231 g  + 118 g sedan födsel
Edwin Moses (turk.grön) 215 g  + 106 g sedan födsel

Mamma Abeba måste ha grädde i baren för de här ungarna är så runda.




Eric Cantona (utan)








Esa Tikkanen (lila)
Jag har fått ögon jag!!








Emerson Fittipaldi (svart)
Ja får öga snart ja mee








Evander Holyfield (vit)










Edwin Moses (turk.blå)







Lägg aaaaaaav!!!


Lustig för tapeten bakom är vit struktur. Kan ingen tro när man ser bilderna.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar