fredag 18 juli 2014

D-kullen 4 veckor

Jösses så tiden bara rusar iväg. Snart flyttar C-kullen och det dröjer inte länge innan D-kullen vinglar omkring utanför bolådan. De har just börjat att äta "vanlig" mat. Gourmet Gold mousse. De är inte så förtjusta i att få nått klet inkört i munnen men de sväljer och håller god min ;) och jag har mousse på både mig, handduk och på katterna till mamma Rickis förtjusning som gärna slickar både kattungar och mig :)
    Skulle ha skrivit och skickat iväg tingningspapper till D-kullens ny familjer men jag har haft mer ont än vanligt så det har inte blivit av. Idag insåg jag varför, när jag kunnat separera fibro från annat. Jag är förkyld!! Ni tror kanske att det är väl lätt att veta men har man fibro, vilket ger sjukdomskänsla även när man inte är "sjuk", så är det inte alltid så lätt och jag får sällan hög feber så jag kan inte gå på det heller men idag hörde halsen av sig så då var det lättare att klura ut varför jag mått så dåligt. Jag har iallafall fått ihop lite kattbilder åt er.

Vikter: 
Didier Auriol: 485gr  +100gr sedan v3
David Silva: 546gr  +123gr sedan v3
DeeDee Trotter: 480gr  +117gr    "
Dennis Bergkamp: 497gr  +109g  "

Didier tingad till Danmark tillsammans med sin bror David
varsågod Bente och Ebbe








Didier








David






DeeDee till salu











Dennis tingad till Tystberga














1 kommentar: