tisdag 4 april 2017

J-kullen 10 veckor

Herre jösses så fort tiden går. Nu är det bara två veckor kvar så är ungarna 12 veckor och flyttklara. Dock så blir det inte så långt så länge, tack och lov, Abeba förväntas klämma ur sig ett par blåingar omkring den 24/4.
  Personligheter? Åh så svårt när de är 7 st. 
Jade är den som spinner så fort man petar på henne och jag skulle tro att han blir er sons favorit Mattias. (Jo de andra spinner också)
 James bryr sig inte om dammsugaren, nämnvärt. Det är bara när munstycket är för nära då sticker han. James har varit kinkig med maten men han gillar Pussi på påse, kartongen med gele, inte den med fisk i. James är den som först kommer upp till sovrummet när jag gått upp.
Jim och James tror jag blir tröstare. De två var de som dök upp först när jag var så ledsen över Abby.
Jim skulle jag tro kommer att utveckla ngt mer än bara ligga bredvid och han är den som är lugnast till sättet även om han far som en galning efter golvet.
Jami är spöket man får leta efter och när man hittar henne så är hon väldigt rar. Med lite tålamod så kommer hon att bli en blomma.
Jean-Luc är den som sätter igång brottningsmatcherna och racen i huset.
Jussi är matvraket och han kommer att bli en stoor, snäll, katt.
Joshi vad säger jag om henne? Hon är snäll, rar. lekfull och jag tror att hon kommer att passa mycket bra in i sitt nya hem.

Vikter:
Jim Frick: 1220gr  +174gr sedan vecka 9
Jami Goldman: 1100gr  +135gr    "
Joshi Helgesson: 1100gr  +149gr  "
Jade Nielsen: 1068gr  +134gr       "
Jussi Jokinen: 1263gr  156gr         "
Jean-Luc Pallier: 1166gr  +125gr  "
James Hunt: 1150gr  +108gr         "

Jim Frick











Jami Goldman
















Joshi Helgesson











Jade Nielsen








Jussi Jokinen






Jean-Luc Pallier


















James Hunt















1 kommentar: