fredag 3 februari 2017

J-kullen en vecka och tre dagar

och fler har börjat få upp ögonen för omvärlden. Jami, den svarta honan, var först ut, för att följas av Jim Frick, choklad hanen, Joshi, choklad honan och James Hunt, svartspottad, har öppnat upp i ögonvrårna medan resten kniper ngn dag till.
  Vid den dagliga vågnignen så ser jag att Jami och Joshi behöver ett eller två extra mål mat idag. De hänger inte med de andra vid tuttarna. Joshi var bara +4gr över gårdagen. Jami iof 9gr över men hon skall få slurk hon med.
  Mina övriga katter hatar mig. De har fått "gottigott" för pälsen bla och det smakar fan. Fanny sprang omkring som om jag försökte jaga livet ur henne fast jag stod still och resten tvättar munnen och pälsen och munnen igen...fast inte med tvål. Fniss. Måste nog rehabilitera mig och ge dem lite riktigt gottigott.
  Själv börjar jag återvända till livet efter Örebroförkylningen som jag fick. Det kuggar över i huvudet och snor finns det och blir över men ingen feber vad jag kan känna. Dock ballar jag ur på em/kväll och går i ide framåt 19.00 tiden om jag inte somnat efter middagen för då är jag inte ens vaken då. Kan sova från 16-17.00 tiden till omkring 20.00 för att gå upp, ta med, macka, kaffe och återgå till att sova. Så än är det inte ok


En vecka och tre dagar
Jim Frick
Miiiahaaahhahahaa min häst vann






Jami Goldman
Heja hästen

 

Neej fel vann


suck!!


Joshi Helgesson





Jade Nielsen




Jussi Jokinen





Jean-Luc Pallier
coolgrabb, inget gapande här inte





James Hunt







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar