lördag 22 november 2014

Planer för kommande kullar

Ja, jo det har jag redan klart och sedan får nog Totsi och Ricki gå i pension.  Jag är ju så åpen att jag vill avla på "mina" honor så från Abeba kommer jag att spara en hona OM hon är minst 03 (bicolour) sedan så kan det hända att det blir en katta från både Totsi och Ricki som blir kvar hemma. Beror helt på utfallet. Kan ju bli bara killar ;)

På hemsidan är det uppdaterat med kattor och hanar under planer.
http://lizpaws.se/planer.html

LizPaws Abeba Aregawi och Always Wild Wellington



Totsi och Bullen
Smuggler Rhythm and Blues och Tawallis Julian McMahon




Tawalis Ricki Lake och EmViPi Shaquille O'Niel



Sedan har vi fått ett nytt Rut-avdrag här hemma eller så är det ett arv efter mamma. Abeba kollar järnet vad husse håller på med. Idag var det dags att sätta upp ledbelysning över bänkarna i köket och vem var där och kollade in att husse utförde arbetet till belåtenhet? Jo, Abeba givetvis.








men sedan blev hon helt utmattad efter allt kontrollerande att hon fick lov att vila en stund.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar