lördag 23 augusti 2014

D-kullen 9 veckor

och kör på som Duracellkatter gör, tills de stensomnar någonstans. Det tråkiga just nu är att de har växt ur sig och värre kommer det att bli. Så den köpare som tror att de skall få hem en rund pälsboll kan glömma det, för vad som kommer att komma är "en hög med kött och ben" (Djungelbokens gamar)

Igår var den riktiga 9 veckors dagen men det blev så struligt så jag lämnade uppdateringen därhän tills idag.

Min mamma är så pass dålig att de på hennes boende, i samråd med läkare, har bestämt sig, tillsammans med mig, att de har palliativ vård på henne. De ger henne smärtlindring/morfin, eftersom, vad jag tror, hennes tumör har växt till sig och trycker mot nerverna igen och så får hon vätska plus att de hade vak i natt.
 De har inte ringt vilket vi kom överens om att de skulle göra om hon gick bort. Ringde igår till min son, som bor i Enköping, ca 4 mil från mamma, så han och hans fästmö skulle åka över och säga adjö, ifall att, vilket det låter som. Kanske inte idag eller i morgon men det är ju inte så långt borta. Sedan pratade jag ju med min ena bror, den andra fick vi inte tag på, så de skulle väl åka ner också. Suck! Känns lite konstigt att kanske behöva begrava två föräldrar inom ett år.

Nå, tillbaka till D-kullen 9 veckor

Vikter:
Didier: 1116gr  +156gr  sedan v 8
David: 1161gr  +157gr           "
DeeDee: 973gr  +123gr         "
Dennis: 1106gr  +152gr         "

Alla i D-kullen samlade
Längst fram till vänster är DeeDee, liggande är Didier ;)
Dennis kan inte hålla styr på sin tunga :) och bakom till höger är det David






Didier (tingad till Danmark)







David (tingad till Danmark)








DeeDee (tingad till Malmö)









Dennis (tingad till Tystberga)


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar