onsdag 19 juni 2013

Totsi hos Quicksilver Colourist/Jesper

Så vad det då dags att ta Totsi med på resan till Åby och den tilltänkta Quicksilver Colourist/Jesper. Hurra! Lagom till den resan så gick en ventil söder till vår, älskade, underbara, fantastiska SAAB 95 sönder och vi fick skumpa fram i en, i.o.f ny men dock, Opel Corsa 1,2l. Den är def. inte gjord för annat än att stå på en parkering...... Nå vi kom fram i allafall. Vilket var det viktigaste och Tuttan visade sig från sin allra bästa sida :(

- Ja vad hade de väntat sig? Att jag skulle lägga upp mig för vilken svansande katt som helst? Även om han har snygga öron och vacker, svart päls. Va? Jag låta som en kaffekittel som kokar över? Vad hade ni väntat er? Jag känner ju inte den där pälshögen en gång!!!!!!!!!!!!!!!

Så var det igår och igår kväll när jag pratade med Patricia, fast Tuttan började kika fram och äta lite. Så det får ta den tid det tar. Varken Patricia eller vi har bråttom.. Skynda på nu?! fniss.























2 kommentarer: