lördag 2 september 2017

M-kullen 10 veckor

och tyvärr så är Mikaela fortfarande till salu eller så är det bara så att hennes nya familj inte har sett henne än.
     M-gänget busar och leker men de är den lugnaste kattkull som vi har haft, än. Jag är ju mycket vid datorn i vardagsrummet och där är de alla och leker men går jag upp på övervåningen så är det sällan någon av dem följer med upp. Ibland tar jag med mig Minna, hon som skall stanna här, upp till sovrummet och sätter henne på sängen men det tar inte lång stund förrän hon har hoppat ner och är nere igen. Lägger jag mig på soffan så dröjer det inte länge så är det fullt av ungar som skall vara med och ligga och vila med mig så gosiga är de fast de gillar inte att bli burna som så många andra britter. 

Vikterna har blivit helt ok med tanke på stödmatningen.

Minna: 943gr  +141gr sedan vecka 9
Mikaela: 1068gr  +136gr     "        "
Missy: 1010gr  +133gr        "        "
Mie: 1055gr  +136gr           "        "
Maria: 1075gr  +153gr        "        "
Malin: 1002gr  +125gr        "        "

Minna







Mikaela, till salu















Missy











Mie











Maria














Malin



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar